پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
7056
-
الف
+

حسام منظور: خودم را یک سلبریتی نمی‌دانم

بازیگر نقش "چاوش" در سریال «برادر جان»، از تئاتر و دغدغه‌هایش در این حوزه می‌گوید.

به گزارش آی‌فیلم، "حسام منظور" دانش آموخته تئاتر است و تا سال گذشته بیشتر در تئاتر فعال بود. او بازی در نمایش‌هایی چون «هملت»، «اودیسه»، «کالون و قیام کاستلیون»، «مکبث»، «خداحافظی نکن» و … را در کارنامه خود دارد اما با ایفای نقش در سریال «بانوی عمارت» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد در نقش شازده ارسلان میرزای قوانلوی قاجار نزد عامه مردم نیز به شهرت رسید و سپس در نقش چاوش در سریال «برادرجان» به کارگردانی محمدرضا آهنج نیز در قاب تلویزیون دیده شد.

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در تازه‌ترین فعالیت خود نمایش «الیزابت باتوری» را مرداد ماه روی صحنه می‌برد.

منظور در ارتباط با نمایش «الیزابت باتوری» و اینکه بعد از دو سال به تئاتر باز می‌گردد اما با شهرتی بیشتر و در قامت یک سلبریتی، به خبرگزاری موج گفت: من خودم را یک سلبریتی نمی‌دانم، بلکه یک بازیگرم که ممکن است سینما یا تلویزیون باعث شوند مردم مرا بیشتر بشناسند. برای من این ها دو اتفاق جدا است و در تئاتر همان آدم یا هیولای سابقم!

او در پاسخ به اینکه به هرحال شما با حضور خودتان در کار، نیازی به دعوت از یک سلبریتی ندارید، اظهار داشت: من حتی اگر امکانش را داشتم هم برای کارم سلبریتی نمی آوردم. من اعتقاد به بازیگر دارم، بازیگر تئاتر. گرچه نمی توان مرزبندی کرد، چرا که الان بازیگران شناخته شده تئاتری هم هستند اما حتما از بازیگرانی استفاده می کنم که سالها تجربه بازی در تئاتر داشته باشند و اگر معروف هم باشند که چه بهتر؛ اما قطعا با بازیگری که تا به حال روی صحنه تئاتر نبوده کار نخواهم کرد.

بازیگر نقش "چاوش" در سریال «برادر جان»، در پاسخ به سوالی مبنی بر این که اگر خودتان را یک سلبریتی نمی دانید، یعنی اینکه برای حضور در نمایشی به غیر از اثر خودتان، درخواست دستمزد نجومی نخواهید داشت، گفت: من نمی دانم که سلبریتی ها چه دستمزدهایی می گیرند، اما دستمزد من از قبل هم بالا بود و الان پس از این دو سال، طبیعتا بیشتر شده است. اما آن چیزی که برایم در تئاتر اهمیت دارد کیفیت کار است؛ چرا که از جای دیگری درآمد دارم که متاسفانه امروز، تئاتر با کیفیت مطلوب کم داریم.

"کریم بوستان" چگونه ماندگار شد؟

پشت صحنه «برادر جان» امشب در سیمای ملی

گزارش تصویری از نشست خبری «برادر جان»

نظر نصیریان در مورد دیالوگ‌های «برادر جان»

حسام منظور روی صحنه تئاتر

/ س م

نظر شما
ارسال نظر